Jyttes favo skor <3



Jag är en väsktjej och inte en skotjej.
Jag vet inte vad det beror på,
kanske att jag hatar skoskav man får av nya skor eller att jag sliter sönder skor på mindre än 1 vecka.

När jag rensade mina skor så hittade jag mina fovoriter som har varit instängda i ett skåp hela vintern.
Så nu bestämde jag mig för att de får komma ut och att jag skriver lite om dom.

De här på övre raden är från föra året men han inte riktigt slita ut dom helt.
image403image398image402
image404image405image406
Den undreraden är också inte jätte nya dom, men lite nyare.

image407 Världens fulaste och skönaste skor.
image408 De häar skorna är de som är mest nyköpta och mina darlingar, så sköna!

Ja, de här var mina favorit skor. 

Nu ska jag bara försöka hitta på något kulit man kan göra idag, vi har ju PÅSKLOV <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0