orange utan sol.


Idag har det inte hänt så mkt kul här hos mig.
Min käraste ipod var sönder ett tag men sen hände något knasigt och den började funka igen :D

Igår köpte jag (mamma) en brun-utan-sol cream från Dove.
Man ska smörja in den varje dag, jag gjorde det igår och ska göra det ikväll !
Men jag såg redan resultat i morse, med färgen så följde alla  vita områden som jag jag hade råkat glömma.

Hoppas de går bort lite.

image430

Annars var jag nöjd med produkten, få se hur nöjd jag är i morron.

Kommentarer
Postat av: typnicole

Den är väldigt bra, men man ska inte sova med den utan vara försiktig & gå i typ shorts & linne så att det inte blir några fläckar! :)

2007-04-06 @ 21:49:07
URL: http://typnicole.blogg.se
Postat av: Jytte

Åå smart ! jag har alltid gjort tvärtom "/ hehe tack så mkt för tipset ! :)

2007-04-07 @ 09:04:14
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0