Dagen outfit .



Sitter här och äter mellanmål .
Det var typ 10år sedan jag satt och åt det senast eller jag har i alla fall inte tänkt "Nu sitter jag här och äter mellanmål" . 
 Aja, jag har bestämt att börja blir lite nyttig nu när det inte så hälsosamma sommarlovet är slut !
Och med den nya starten i mitt nyttiga liv måste jag äta lite mellanmål för att inte bli hungrig och svulla i mig en massa godis .

Idag har jag varit i skolan hela långa dagen och om ett par timmar ska jag till käraste Gudby och spela lite fotboll .
Nu tänkte jag bara ta det chill och kolla in lite kläder som jag ska beställa .
Ja, du läste rätt ! Jag, Jytte ska bli av med  internetshopping-oskulden ! Hoppas det går bra måste jag bara säga .


                                              Dagen outfit (var ett tag sedan sist)

                                                        

Jeans, Cubus
Linne, hm
Bälte, hm
Kofta, Cubus (mammas)
Väska, 2hand
Keps, speedway 
Skor, din sko (de är sönder och är i stort behov av nya)
                                                                                  

                                                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Sötnos!

2007-08-29 @ 15:09:19
Postat av: sara

haha jag brukar inte tänka "Nu sitter jag här och äter mellanmål" vem gör det om jag får fråga? XD

2007-08-29 @ 16:21:14
URL: http://dirrty.blogg.se
Postat av: Jytte

Denise: Gull på dej (L)
Sara: Hehe nej de har du kanske rätt i ^^

2007-08-29 @ 16:59:20
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Cassandra

så snyggt jytte, härlig stil^^

2007-09-02 @ 15:07:53
URL: http://kungutanpung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0