Filmdag med en Denise .

          




Idag har jag tittat på film med Denise, filmen hete Step up och var mkt bra !  

image882



Sen åt vi Denise-gjord korvstroganof (snygg stavning) och sen åkte vi och spelade fotboll på Gudby .


Och nu sitter jag här och är ny duschad och sängen har fått rena lakan, mumma på de ! 

Imorn ska kanske jag och Malin och Maja in och kolla vad Ung08 är för någe kul, har aldrig varit i Kungsan under tiden då dom är där ! 
Hoppas de är bra/kul !   


La bara in en bild på Mig och Denise <3






Ha det bra och va inte uppe för länge nu (det är en dag imorron också) alla som tar sig tid och läser detta ! 


P.s Fixade Denises nya blogg-design, kolla gärna http://deniseuveby.blogg.se d.s

                                                            ♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Härligt Jytte! =)
Gullig bild från bion hahah =)
Puss älskling

2007-08-14 @ 18:38:01
Postat av: jytte

Hehe aa tkr de :D båda vart bra för en gång skull ! =) Pussar Älsk (L)

2007-08-15 @ 10:05:46
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0