jytte, ägare av en snäll mamma .



Idag har min mamma en klart snälldag !

Imorse fick jag frukost på sängen och nu när hon kom hem fick jag tre vita rosor <3
Vet inte varför, kanske bara ville vara lite snäll en dag som denna .
Plus så var det en inte så rolig dag idag heller så det piggade upp med en söt mamma just nu !  

Hon skulle ha fler såna här dagar tycker jag !

Nu ska jag och mamma och Denise snart iväg till en fotbollsmamma och kolla in lite höst kläder, tror de är fina !  
Måste bara få tag i Käraste Denisen först . 

 

                                                                                      ♥
 

Kommentarer
Postat av: mor

Jag tycker att du är en fantastisk tjej och är värd en "go" dag. Du är unik.

2007-08-31 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0