Kommentarsvar .




sanna om Snook, Svett och utan tårar.

LÄGG IN BILDERNA TYCKAR JAG, NU NU :) måste säga att jag nog läst ditt inlägg om snook minst 4 gånger med ett leende på läpparna , hahaha! fan lylllo säger jag! ;D

IP: 82.196.114.19

2007-aug-10 14:03


Hehe vad glad man blev när man läste denna kommentar och fy på mig att jag inte har lagt in några bilder från enköping !
Jag har inte fått bilderna av min kompis än :( men har några andra bilder som jag har fått av andra snälla personer dom var i enköping och kollade på snookarna och dom kan jag ta och lägga in .


Från spelningen .



Efter spelningen .




Adams-Ray skriver autografer, Kihlen va trött efter spelningen så han kom aldrig ut till oss fans.  
Jag är med på två av bilderna (dom är mitten) såg hämsk ut på ena  (lr egentligen båda) så mitt ansikte suddade jag över ! 
Aja och på den 4:de bilden håller Danne i min tröja som jag gav honom och den sista var det något perverst fans som tog kort på hans rumpa (inte jag, lovar) xD 

Aja lite bilder från Enköping då och nu vill jag ursäkta att jag inte har bloggat på mkt länge (inte haft tid o lust helt enkelt)
                                        Men jag ska skärpa mig ! 

                                                        ♥

Kommentarer
Postat av: kickern

kihlen kommer aldrig ut, han vill inte synas. han e kung

2007-12-16 @ 22:08:49
Postat av: kickern

kihlen kommer aldrig ut, han vill inte synas. han e kung

2007-12-16 @ 22:09:09
Postat av: kickern

kihlen kommer aldrig ut, han vill inte synas. han e kung

2007-12-16 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0