Yesterday .



Igår hände det mkt kuliga saker, jag kan börja med att vi spelade match mot Nynäs .
Vi vann med 2-0 och Nynäs flickorna var så sura !



Aja sen vart det the voice med flickorna och så träffade man folk man kände där inne som tex Denise som skakade rumpan som bara den !

Petter ägde allt och alla och resten sög helt enkelt !
The voice har gjort bort sig så mkt detta år tkr jag så jag vet inte om det blir något the voice i kungsan för mig nästa gång, får se !

Fick i alla fall autograf av Frida (dunka mig gul och blå), fett cool tjej och trevlig som fan ! Hon snodde också min penna men jag sa att hon fick den som en liten present, söt skåning den där Frida !  
Sen fick jag också Mange schmidt autograf på Kepsen dok inte Petters (vilket jag mest ville ha) !

Sen efter gick vi omkring och mina fötter började blöda (igen, fuck skoskav) !
 


 
Och sist men inte minst så igår var det ju Big Dannes 24 års dag

                                Grattis i efterskott Daniel ! 

                        image892



                                           ♥

Kommentarer
Postat av: nettan

sötast <3

2007-08-19 @ 13:33:59
URL: http://neth.blogg,se
Postat av: Denise

Du va inte dålig på att ska rumpan du heller! ;)
Älsk! <3

2007-08-19 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0