Andra advent .



Söndag people och det betyder ju softdag och allt vad det innebär.
Mjukiskläder och att rumpan somnar framför datan så ser mina söndagar ut folket.
image1143

Igår var jag hos mina favorit tvillingar och vi åt pizza, såg på film och hade det allmänt mys med Petra, Markus, Sara och Daniel som då också var där.

Men till dagen har inte suttit här hela dagen faktiskt ! 
Har vart och fikat hos min farmor Barbro som fyller 74 år idag, GRATTIS !
Jag har också pluggat matte, franska och musik.
Fy på mig men har omprov i musik (fick 6 rätt av 53, Ojsan).
Ska också göra om 1 del i franskan, men det är normalt för INGEN får alla delar godkända i franskan, vår lärare är lite som hon är.
Michelline heter hon, aldrig hört talas om ? du är lyckatlottad  !


Men men ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0