Maja min piraya .



Nu sitter nattgästen Maja på bussen hem.
Hon är så söt, vi låg i min supersmala säng och snackade i 2 h innan vi somnade igår/idag, bästa tröttsnackat asså....    

Jytte: Asså det är så jobbit med blyga personer, det skulle va så mycket enklare om man bara kunde säga vad man känner.
Maja: Aa då skulle nog inte stockholm city tidningen va så tjock som den är.
Jytte: aaaa ..... (väntar 5 sekunder) vadå ? Aa asså kändisdelen skulle ju inte va så stor .
Maja: Jaa.... (tänker) Eller vad pratar jag om?
image1149
HAHAHAHAHA
Fan jag och Maja undrar fortfarande vad hon fick den där jävla Stockholm city tidningen ifrån och varför valde hon inte Metro ist ?


Nu ska jag ta och duscha eller ska jag sova lite till ? Malin den jäveln ringde och väckte oss klockan 11 .

Ha det <3

Kommentarer
Postat av: madde

haha låter lite som khilen i den där videon på snook i hultsfredstv. ^^ :D

2007-12-17 @ 19:00:14
URL: http://madelous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0