Jag e inte alltid snäll...




Man är inte super snäll alla dagar, det kan bero på att man är lite surig eller trött.  Idag var det en sån dag för mig.

jag jyttte            Det började bra och jag var glad och snäll...
malin o jag  Sen började Malin prata om Moffe och Åland så då vart jag arg och fick ett utbrott på Malin....


???  Efter Malin var tyst gick jag snabbt vidare till mitt nästa offer!
 Det vart Didi och Carro som stod och snackade. Jag kom och la mig i men som tur va så kom ingen till skada.


...  Carro vart surig och gick. Men då kom Malin som jag snabbt puttade bort på Didi.

Sara tog kort på hela händelsen.
Som tor är jag bara så här sur och arg ibland som många andra. Men när det väll är, är det inte så kulit för mina kompisar... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0