myskväll med flickorna.




Igår Fredag hade Jag, Cassie, Sara och Isabella en mysig film kväll.
Vi hyrde en bra film som var lite sorglig.
 Vi nästan började gråtta, eller inte Isabella hon satt bara och skrattade.


cassie <--------- Här skulle Cassie göra världens snyggaste minn ^^

jag cassiecassie sara jytte
 
             Jag och Cassie muppade till oss...





cassie issyissy

Issy och Cassie hehe var glada och flummiga!

cassie <---- Vi kollade på Lets Dance, snygga kläder dom hade!

jag <---- Muppen Jytte.

jag issy cassie    Wow vilka flickor....


vi   Här kom alla snygga tjejer med, till och med Sara som pochade snyggast.


Men Tack tjejer för en mysig hemma kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0