stan med flickorna...



Idag hade lärarna planeringsdag så därför fick vi vara lediga från skolan.
Jag, Isabella, Cassie, Sara och Sandra åkte in till stan.
Istan provade vi kläder och så...
Vi provade Emo kläder, Killkläder och bara knasiga kläder...

Först gick vi till hm och jag fick fixa Cassie, Sara och Isabella...
Resultatet vart inte så jätte bra och dom i affären vart nog väldigt irriterade på oss.


flickornasara



Sen gick vi till en emo affäer och jag och Isabella vart till fixare.


issyjag o issy

Vi gick till herr hm och fixade issy och sandra...


jag o issy  <--- issy och jag..

Sen tog vi en fika paus och åt kladkaka... xD


mums
s o i   <----- issy o sandra provade fina tröjor ^^


    
STAN



Tack flickor för en fin dag... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0