Äntligen snö !

                         



                   


Nu har ju äntligen snön och vintern kommit.
Man vill bara ut och njuta av allt och åka pulka, men när kylan kommer så är det ju många som blir sjuka. Jag är en ut av dom, är så förkyld och vill bara bli frisk.
Kunde jag inte bli sjuk för en vecka sen då allt var trist och mörkt.
Nej då ska man ju bli sjuk när man ska hjälpa en vän med ett föredrag och när snön ligger som finast .
Om några dagar då jag blir frisk igen så kommer snön säkert att ha smält bort. 
Då kommer det bara ligga slask på marken och man kommer bli blöttt om fötterna.




snö    <-- den här bilden tog jag i Fredags och bara några sekunder efter så mulade Sara mig.



Nej du får jag gå och lägga mig igen och kolla på "Tjenare kungen" (issy våran film <3) och hoppas att jag blir bättre snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0