arg och sur...




Nu har jag fått nu information om Grammisgalan som gör mig så arg och ledsen.
I Aftonbladet står det mycket om Grammisgalan och i en mycket liten spalt står det om Snook.
Som jag skrev tidigare så såg jag inte när dom tog imot priset.
Det va väldigt trist, men det står om det i tidningen.

Den som delade ut priset till Snook hete Magnus Betnér.
När han stod och skulle presentera vinnaren så sa han världens dumaste grej.

"Hiphop är beviset på att man kan ge ut vilket skit som helst på skiva." 
Det var det han kastade ut sig! 
Det var det knäppaste jag har hört!
 
Danne hade då enligt tidningen svarat med komentaren....
 "Han kommer åka på stryk, det kan han vara säker på. Det är väl bra att nån rör om i grytan, men dissar man någon får man ta konsekvensen."  

Snook är inte dom skulle ge honom stryk men dom sa att det finns folk som inte tar det på rätt sätt.

Det är ju skandal! Att man bara kan säga nått sånt och att tidningen skriver så lite om det!

Jag skiter i vad den där Magnus säger!

Jag älskar i alla fall Snook och hiphop vad än han säger! 

Kommentarer
Postat av: Sandra jyttelover! XD:D<3

jytte, jag gillar också snook ändå. men magnus är ju skööön! :D(A) :D

2007-02-01 @ 12:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0