Bramorgon, bradag.




                             När jag vaknade i morse så var jag inte så specielt glad.
                         Jag hade nämligen försovit mig lite (men jag överlevde som tur var).
 Men när jag lämnade huset och skulle gå till bussen vart jag glatt överaskat av det tuna laget snö som låg på marken.
                              Jag har länge längtat efter snö likt många andra.
                   Och jag förstog när jag gick där att det skulle bli en jätte bra dag idag också.
                            Första lektionen var idrott (som jag gillar väldigt mkt). 
 Efter den inte så svettiga vollebollmatchen, gjorde vi oss alla i ordning för att sedan gå ner det långa biten till skolan. 

jag    <----Denna bild tog min kompis Malin på mig i idrottshallen.
På mig hade jag mina nya baggy jeans, som var ett mkt lyckat fynd (174kr !). Byxorna är väldigt bekväma, men det kändes som jag gjort på mig i dem och de såg säkert ut som det också kan jag ana. Jag tycker att byxorna är snygga och gav mej en mkt skön stil, men jag förstår inte hur killarna kan gå med såna för gämnan. På överdelen hade jag en ny tröja från Hm också väldigt bra pris på den.



Nu när jag är hemma och sitter här och myser så tänker jag på dagen. Och jag hade rätt i morse, det har vart en bra dag idag.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du e fett bra på att skriva jytte, borde bli sån häta författare ;)

Älskar dig

2007-01-11 @ 16:27:27
Postat av: Denise

Hejsan Jytte!
Viste inte att du hade en egen liten blogg ;)
Kommer titta in här lite då och då =)
Ha en bra dag älskar dig gumms

2007-01-11 @ 17:47:04
Postat av: malin och maja

Vilken bra mode blogg :D
Kramizar!!!

2007-01-12 @ 17:08:23
Postat av: Anonym

Skit najs Jytte ;)
Älskar dej

2007-01-12 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0