....



Tittar ut och ser hur det snöar fint ute medans jag är inne och snyter min näsa. Inte så kul.
Fick åka hem från skolan idag och fick tillbringa dagen framför tvn.

Ett mode som jag aldrig vill ska försvinna är leopardmönstrat.
Det är ju bara så himla fint, tycker jag.
Skulle vilja ha ett leopardlinne, som det på bilden här. ------->linne <3


Jag har ett par leopard örhängen, en bh med mönstret, ett par tajts med samma mönster och en skarf.
Har det inte det tillsammans, då skulle det se överdrivet ut.


  Det kanske var den här gubben som inspererade Paris till hennes outfit.





Jag vet i alla fall vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Vem skulle inte vilja ha en sån här och köra runt i?
Världens grymaste leopardbil!




 <---------- ååå va fin! Vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0