Fotbollstitt med Sandra !



Var sjuk idag också men åt kvällen vart de mycket bättre.
Det var ju fotboll idag och så klart kunde jag ju inte tränna (p.g.a förkylningen).
Så jag åkte dit och kollade på istället. Sandra hade ramlat så hon kunde inte heller tränna.
Och danni hade varit magsjuk, så vi fick titta på tillsammans.
Vi tog en  tur förbi "konsum" också.
Där tog vi ett kort med fruktspegeln, för att jag var så fåfäng och kollade mej i den när jag hade kommit in i mataffären.
sandra, jytte o dannii   <----------------- hehhee snyggt vi poshade!

Sen var det tillbaka till hallen, där vi låste in oss på toan för att snacka skit om tanterna som har
"friskis och svettis" efter oss.
Vi tog där också ett kort och gjorde samma fula posh igen.

sandra o jytte  jytte



Men på söndag så blir det nog inge tittande, då är det jag som nog får springa där ute och svettas som en gris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0