God morgon



Vaknade för ca en kvart sen och hoppade precis ut ur duchen. Nu är det en sån där mysig fredag igen, men det känns som det är måndag.  Jag borde egentligen inte sitta här.
För jag vet att om 45 minuter kommer jag springa och nästan misa bussen och så kommer jag tänka "fan jag han inte äta frukost idag heller".

Men mitt största problem på morgonen, likt många andra tjejer så kan jag värkligen inte välja kläder. Det är hopplöst! Jag kan stå i timmar och välja, och så blir det samma byxor och tröja som jag la fram dagen innan i alla fall. Jag vill kunna göra som killarna, ta en macka, borsta tänderna och sen springa ut till bussen. Ärligt de borde ta 5 minuter.

Men nu är snart vilan slut, måste börja fixa allt nu, bara 28 minuter kvar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Missade du frukosten igen!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-12 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0