Grammisgalan...



Jag älskar livet nu. Det är gala efter gala och vem älskar inte det? 
Det var över 5000 personer i  Hovet på den stora Grammisgalan.
Det vart samanlagt 25 pristagare av den fina grammispriset. 
Det var en stor kändisfest och alla som är något inom musiken var där.
Basshunter fick pris för årets bästa mobilringsingnallåt med "Boten Anna".
Men det bästa med hela galan var ju att Snook var där och tog imot priset som Sveriges bästa hiphop.
Dom gjorde i alla fall ett jätte bra uppträdande tillsammans med Veronica Maggio.
Jag är inte ett så stort fan av Veronica så jag tänkte precis byta kanal när Snook kom in och gjorde hennes uppträdande till det bästa.

snook på grammis <----- Oskar höll ett tack tal (som jag tyvär inte hörde) :(

Dom bäst klädda på galan var Marit Bergman (som nu är Sveriges bäst klädda kvinna) och Marie Serneholt som hade världens sötaste klänning.

basshuntermariemarit bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0