Måndagmorgon



Visst är Måndagmorgonar det  värsta som finns? Men jag gick upp ur den varma sängen för att jag visste vad för mycket kulit jag skulle missat om jag hade legat kvar där.

Idag är det ju skola som vanligt på dagen. Alla kommer  vara så trötta så man kommer nästan praktisktaget gå runt i pyjamas hela dagen.
Efter skolan blir det konfermation, hur det nu ska gå.
Sen så blir raka vägen hem och byta om och sedan fara iväg igen. Jag ska nämligen med två av mina kompisar och deras familj och se, tror det eller ej men "Svensson, svensson".
Jag älskade det när jag var liten och trodde verkligen inte att man kunde se det fortfarande.

Så jag tror att det kommer bli en väldigt trevlig dag, fast att det är Måndag och mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0