Nu är den korta skolveckan slut.

 
Härlig fradag! Nu är skolveckan slut, äntligen.
Fast att jag bara har gått i skolan idag och igår känns det som en evighet.
Ska om en timme åka till Malin och Maja och bada i deras varma pool. 
I morron sa vi åka in till stockholm och titta in i några secondhand affärer, ur kul. 


I går så letade jag igenom min mammas kläder, jag trodde inte att jag skulle hitta något bra  (hon har ingen stil, ne sorry mamma men det är ju sant). 
Men tro det eller ej så hittar jag världens snyggaste jacka (<3).
Jag kunde knappt tro mina ögon när jag såg skönheten. 
 Men tyvär så tappade jag en knapp idag, inte så roligt.
Men får ta fram nål och tråd och sy lite och jag som nästan inte har G i syslöjd, men det blir nog fint.

jag i jackajytte i jacka       <---------- Me and my babe!


Men nu kan jag inte sitta här längre, måste hitta badkläderna (var dom nu är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0