Nu är det helg

                


Nu har man komit hem och sitter här och tänker på hur skönt det kommer bli det helg.

Jag älskar när tjejer och killar har sin egna stil.
Det kan vara från snygga accesoarer till ett par häftiga jeans som man har köpt på en liten affär inne i stan. Ibland kan man se saker som är super fina, fast det kan också vara så att man ser sånt som man aldrig skulle sätta på sig.
Men alla har ju olika smak och gillar olika saker och det måste man ju respektera.
Jag blir bara så trött på folk som har en stil som syns och är lite extrem, men att de inte tål att man pratar om deras kläder.
Vissa kanske säger några komentarer som inte så snälla.
Men om man har sin egen stil så borde man vara bered på att då få komentarer som inte är dom bästa. 
Man kan ju också få höra komplimanger och det är dem som man ska ta åt sig av, det andra ska man bara skita i.


nathalie   <------- det här är en flicka som har en jätte snygg stil.
Idag hade hon väldigt snygga kläder.
Jag tog den här bilden idag på Nathalie (flickan med om fina kläderna).
Hon hade på sig en lång tröja/kläning som var svart, hon hade svarta strumpbyxor och ett par coola stövlar (tror att det var klack på dem men är inte hundra).
Som accesoar hade hon ett guldigt skärp.
Det var lite synd att hon inte ville le mot kameran.


Mina vänner tyckte att jag skulle "hissa" och "dissa" något så de e klart jag ska göra det.
Men jag tänker kalla de "najs" och "bajs", de tycker jag låter lite roligare.



                                                                                   Najs                                                                        
          
                                                                +leopard mönstrat ( i like)                                                       
 
                                                                        +svart och röd                                                                
 
                                                                +pärlor (halsband och örhängen)                         



                                                                                    Bajs

                                                                               - flottigt hår 

                                                                   - för mycket olika mönster

                                           - att ha byxorna så långt upp så det ser ut som string där bak

     

Kommentarer
Postat av: nathaluUe

haha, tur att man inte såg mitt ansikte, för jag var ju röd som en TOMAAT :D
haha, du är allt bra söt jytte

2007-01-13 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0