söt flicka, söt klänning.


Snart ska jag hoppa bussen som går raka vägen till Ristomta för att vara med Malin och Maja.
Som jag skrev i morse så ska vi ju gå på "Svensson, svensson". Det ska bli hur roligt som helst. 

Idag i skolan så mötes jag av sorundas sötaste flicka, i korridoren. Hon hade på sig världens coolaste klänning, som fick alla att titta en extra liten gång.
Under den gråa klänningen (som hon hade inhandlat på "vero moda") hade hon en svart långarmad tröja och ett par också svarta strumpbyxor. 
På fötterna hade snygga booats (eller hur det nu stavas).
På kläningen var det 6 st gråa knappar.
Upptill över bysten satt klänningen tajt, men nertill hängde den mycket lösare. 
Denise nästa köp tror jag är ett par gråa knästrumor. Go for it, tycker jag. 
För det är ju så himla snyggt.

                                        Kero <-----Denisa i sin söta outfit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan jytte!!
Naaw va du e söt..skrev om mig i din blogg hahah gullunge..tack för det!
Pussar älskar dig

2007-01-15 @ 18:16:24
Postat av: Anonym

Vad gullig Denise var där :D jag har oxå en bild på henne i sin fina kläning :D

2007-01-16 @ 16:08:31
Postat av: Fiiiiisen :)

hehe, vill du veta? det är är min gullunge :)

2007-01-20 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0