En lista i regnet .


Har inget att göra så en små trist lista får det bli ...

Namn: Jytte Lisa Camilla Gard Timmerfors
Född: 27 februari 1992
Längd: 164cm *kortis*
Ögonfärg: Blå
Smeknamn: Jyttia av Malin och Maja <3

Hatar: Folk som dömer, innan dom känner en
Älskar: Mamma, Vännerna och Snookarna <3

Bästa just nu: Ipoden <3
Sämsta just nu: Att det regnar

Längtar efter: Att få komma hem och gömma sig under täcket
Längtar inte efter: Att skolan ska börja igen

Äter helst : Pannkaka (beroende xD)
Äter helst inte: frukost

Dröm : Att flytta till Sthlm, London eller en mysig småstad vid vattnet och jobba med något jag tycker är kul och helt enkelt vara Lyckig !
Mardröm : Att bo kvar i Sorunda hela livet, jobba på konsum med 10 skrikande ungar i ett litet hus.

Stilikon : Ingen speciel, tar lite insperation från olika kändisar.  
Vill inte ha stilen : Britney Spears, just nu i alla fall

Färgen: Alltid älskat blått men gillar det mesta färgerna
Skulle aldrig ha en hel outfit i färgen: Rosa eller svart

Plag som aldrig skulle hamna i min garderob: Tröja med polokrage
Plag jag vill men inte kan ha: Klänning, har några men ser helt hämsk ut i det, vill så gärna kunna ha !
 
En  superhjälte-egenskap: Se genom kläder (thihi), Nej men typ andas under vatten (gillar ju att simma) !

Om man fick bestäma en grej i världen skulle det vara : Typ att Karma gällde, bra människa = bra liv typ

Om jag vann en miljon så skulle det första jag gjorde varar: Säga upp mig från ALLA sommarjobb och sen ta med mig de bästa på resa bort från kalla Sverige !

En bra egenskap jag skulle vilja ha : Ha bra självförtroende och skita i vad folk tkr .


Sommar eller vinter - båda men säger sommar
Dyra kläder (bra kvalite) eller billiga kläder (dålig kvalite) - Billiga kläder, helldre fler och billiga än några och dyra. 
Nicole Richie eller Paris Hilton : Nicole Klart ! Hon verkar vara en bättre donna en Paris.
Choklad eller laktis- Choklad Klart ! Överlever inte lingonveckar utan choklad

Aja nu ser det ut som det ha slutat regnat lite, skönt ^^


image751

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0