Hur ska jag göra ?




På Fredag är det planerat att jag ska följa med mamma och pappa till Vänersborg för att ha lite semester.
Då är det också Fallets dagar då i Trollhättan och det är lite därför vi åker ner just denna helg . 
Och så blir det ju shopping i Göteborg i så fall också och det var ju hundra år sen ...

                               Men jag vet inte hur jag ska göra riktigt ...

Jag får nämligen ingen kompis med mig till Vänersborg och det är ju inte så kul att vara där själv .
Och här hemma ska det grillas i grinsjön och jag vet inte vad som ska väljas, hmm ... 

                          Nån som vill följa med till Vänersborg kanske ?  


                     image790

                                                              ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad händer hos dig idag?

2007-07-18 @ 09:25:44
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0