Jytte <3 tees och tunikor



Vad står du för och vad är det du älskar mest ?
Häng på trenden likt många andra och skaffa dig en super skön tee med en personlig text .

Kollade in på forever 21 så nu är jag Kär ! ^^ Så fina tees o tunikor att jag var tvungen att lägga in några suepr söt tunikor också !

Dom som nu hjärtat slår lite extra för är den rosa tunikan och t-shirten med texten "I<3musik".
Kanske skulle ta mig lite våg att beställa lite kläder ...


image731image733image734image735image736image737




Sitter i alla fall här på sommarjobbet igen och käkar varm blåbärs yoggi, blää ! 
Känner verkligen att jag vill ligga i min säng och sova idag ! 
Men ändå har ett nytt numer av Modette här så lite bra är det väl . 

Ara ni får ha det så kulit alla som är lediga idag <3  

Kommentarer
Postat av: Miss

Jag fastnade för 3an ; )

2007-07-09 @ 10:12:18
URL: http://MissFatty.tjejsajten.se
Postat av: graniis

ajo jag tyckte oxå 3:an var cool :D

2007-07-09 @ 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0