Jytte klagar .



Hur mår jag idag ?
Skit, rent ut sakt !

Allt är piss helt enkelt ..
Jobbet kör ju inte slut på mig direkt men det är allt omkring.
Typ sover 5h per natt och jag brukar sova minst 10h *Tröttis*, så det känns fel ! 
Så sen i typ Fredags har jag inte orkat/viljat äta så mkt heller men förut så kändes det inte men, idag börjar jag må dåligt. Blää !
Och igår fick man lingonvecka också, typiskt ! Så då gör magen ännu mer ont !  

Och får sjukt dåligt samvete, för jag har inte haft tid och ork att träna ...  

Och så är det en annan grejer som är fel och som gör en deppig nu, men det skriver jag gärna inte om här !

Nej va fan ! Idag ska jag komma tillbaka och orka mer, ska fan gå och sussa typ nio ikväll så jag får sova 8h . 
Då blir man ju piggare ! ; ) 
 
Aja nu är det slut på klag från Jytte, de gör ju ingen gladare !  

                            image745

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0