Resa till Dalarna imorgon .




Imorgon så ska jag Isabella, Mamma och Pappa åka upp till Dalarna där vi ska vara i två dagar (inte mkt vet) .
Så nu ska jag ta och packa och fixa sig lite så man är sjukt fräsch imorron (kmr nog inte vara nån skillnad men ändå) . 
Va och badade med Gran och Sara tidigare idag, kallt var det (asså i luften, är ingen badare) .

                                     Men skriver nog litle senare.  


                image842

Blir så glad när jag ser denna bilden ! xD
Jag tog bilden åt Danne och Besarta i Enköping, hon skickade mig sedan bilden och den är nu som ett lyckopiller för mig.
Blir så glad och se hur jävla lycklig hon är, synd bara att man inte är den bästa fotografen ! 

                                                                      ♥


Kommentarer
Postat av: sara

hon ser ju fan sur ut XD

2007-07-30 @ 19:45:16
Postat av: jytte

Hon var säkert nervös lr nått :D

2007-07-30 @ 19:49:28
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Anonym

haha håller med sara, men som du sa hon var säkert nervös. lyckost henne!!

2007-08-16 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0