Är Kär !


Igår var jag och vännerna inne i stan och kom hem lite sent så jag han inte skriva något här, sry "/.

Vi har inne på "Souk" som är den nya gallerian inne i stan, jag älskade den!
Där inne fanns ALLT som får mitt hjärta att klappa lite snabbare. 
Fast alla tanter, det är en ungdomsaffär, tyvär! ^^

Där inne fanns det många affärer som...

Souk hair care 
Topman
 (för er killar)
 Demin for girls
 Pashion
(som var en super söt smink affär, de hade typ lite av samma smink som eleven.se)
Edc
Oasis (
där hittade vi många söta klänningar)
Svea
Lollipops
Beyond Retro
Smycka
Jane Norman
Pilgrim
Warehouse
Friis & company

O
ch så klart Topshop där jag hittade min dröm bikini xD
Men det fanns också ett super mysigt cafe där.

Jag shoppade inget där, för jag ahde itne så mkt pengar och det fanns grejer jag behövde köpa.
Men den 20 april så kommer jag !


vchghdgsgfdhgh

Kommentarer
Postat av: hmhm

det heter faktiskt friis & company :D

2007-03-30 @ 14:47:32
Postat av: Jytte

hehe du har rätt glömde och:et sry ^^

2007-03-30 @ 14:52:27
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0