Badmode 2007



Snart är sommaren här och det innebär bad och värme, då är det ju klart man vill ha den hetaste bikinin lr baddräkt på hela stranden.
Så vad är badmodet i sommar då?
Jag vart glatt överaskad när jag kollade på kedjornas badkolektion.
Som jag önskade så är breda trosor inne och inte den tuna bikinin som är så liten som det bara går.
Jag ser också att Keros bikini är super inne i år ! Jippi ^^

De här bikininerna är samma modell som Keros och är super fin ! (i like)

ttyyrrrttt

Den största trenden är klart baddräkt ! Här är några snygga exempel på hur de ska se ut.

Badmode 2007??yyyurrr


Bininerna utan band är också ett säkert kort i sommar.


uuu???ddyyyeee



Här är några andra modeller och färger som gäller i sommar !
Se och låt dej inspereras inför bikini eller baddräkts shoppingen.



????d??
ooo??eeeeeeee

uuiii...



Alla badkläder är från sidan  www.nelly.se

Kommentarer
Postat av: Denise (kero)

Hahah..sådå e jag modern i år asså hah :P
den första bikinin har min syster köpt skit het :) me like
Puss <3

2007-03-17 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0