Färgglad hårvård.


Jag älskar att fixa med håret och jag vet att det finns många andra flickor som också gillar det.
 Jag har samlat några färglada hårredskap för jag är lite trött på alla hårföner och locktongar som har samma trista färg.
De  här färgklickarna hittade jag på www.eleven.se, där kan man hitta allt som har inom skönhet att göra.



F?rgglad h?rv?rd.  Den här plattången går på 298kr. 
    yyy Värmespolar är bra om du vill ha ett natuligt lockigt hår, de här får du för 199kr
tttSuper coola hårfönar i olika färger, 149kr st.
yyy Få glamiga lockar med denna för 399 kr.





hhh Sådan här lockar jag mitt hår med och jag är väldigt nöjd över den, min mamma köpte den för 349 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0