Fina kläder.


Jag var inne och kollade lite saker lite här och där och hittade en jätte fin mode sida med kläder.
Sidan heter www.bebe.com och den rekomenderar jag att kolla lite i.


tr?tr?jalinnelinnelinnelinnelinne


Kläderna på sidan är ganska dyra men man kan ändå titta och ta insperation ifrån det man ser.


Det fanns många posetiva soch negativa saker med sidan...

Posetiva var att fotorna på modellerna på sidan var mkt fina !

Negativa men sidan var att vissa av modellerna såg lite för smala ut tycker jag.




Det fanns inte lika stort utbud av skor och accessoarer men jag hittade ändå några få godbittar.


Chantal Woven Peep Toe PumpQuilted Leather ToteQuilted Leather Drawstring Hobo

Kommentarer
Postat av: sara

den sidan ska jag spana in ;)pussar

2007-03-14 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0