Gårdagens Shoppingfynd.


Igår var det ju som sakt shopping och jag köpte ju lite grejer som jag inte har skrivit om, så nu blir det att skriva om Jyttes shoppingfynd...

Jag köpte en grå koft från hm på drottninggatan (den där roliga hm som jag brukar säga), den kostade 198kr.

G?rdagens Shoppingfynd.

Inne på Hm köpte jag också två par fägade linnen, i grönt och rosa (älskade färgerna).

gjhgjbjhgj

Linnena köptes för att efter en mörk vinter och höst är mkt trista färger i garderoben så det behövdes pigga upp lite.


hjfhkjhk

Jag köpte också den här skönheten på "glitter" för hundralappen. 


Det var min shopping så nu kan  jag strycka lite fler punkter från min "måste ha" lista.

Kommentarer
Postat av: Natta

haha va fina saker ^^
speciellt den där sjalen, Jättefin :D
<3<3

2007-03-30 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0