Jytte dissar modehår.


Jag måste erkäna att jag värkligen älskar vårmodet som nu är påväg in i våra liv men allt kan ju inte var bra.
Jag måste skriva lite om vårens hårmode, det är hemskt!
Nu är det mittbena, vattenkammat, tjocklugg och rakt hår som gäller. 
Det som är modernt nu är det jag tycker är det fulste som har vart trendigt under min tid här på jorden.
Vissa personer passar verkligen jätte bra i mittbena, tjocklugg och rakt hår, de måste jag erkänna.
Men snälla skippa vattenkammat för det är något som jag tycker bara passar på brets inte på oss andra vanliga dödliga.

Så om du tänker haka på den trenden så kom inte till mej och fråga vad jag tycker om det, för jag vill inte vara otrevlig mot nån. 



Det här är några exempel på hårmodet jag inte gillar.
Jytte dissar h?r.h?rh?rh?r
H?H?H?H?



Men jag hittade två fina bilder på vårhår som jag tyckte var snygga.


H?H?


Men om du vill följa lite av modet så rekomenderar jag att INTE göra som jag gör.
Jag använder mkt mkt spray i mitt hår för att få mkt volum men håret ska vara ganska natuligt i vår, så det är fel av mig.
Jag har också hört att lockar är ute av vissa och att de är inne hos andra.
Jag säger att det inte är så inne men att det inte dödsstraff om man har lockar.
Själv älskar jag lockar och skiter i vad mode världen säger om det.
Jag kommer ändå fortsätta locka mitt hår ibland.
Ja, man har ju inte så fina natuliga lockar som Kero har :( 
Så jag tycker att du ska göra som du själv vill med ditt hår i vår och skita i vad mode världen säger, det kommer i alla fall jag att göra!

Kommentarer
Postat av: Denise

jag älskar både rakt och lokigt hår men jag håller med dig jytte skippa vattenkammat och sattsa på naturligt =)
Älskar dig Puss

2007-03-14 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0