Nu var det skola igen...



Idag var det ju skola igen då. Lovet är slut och alla kom till skolan glada och utvilade (lr några i alla fall).
Trött som jag var i morse ville jag INTE gå till skolan, jag ville va hemma och ha lov en vecka till.
Men jag gick upp i alla fall och kollade lite på tvn för att vakna upp.
Då såg jag snooks nya musikvideo till låten "inga problem", jag vart jätte glad och det gjorde min dag.

Tänk vad lite musik och snygga killar kan göra med Jytte.
Men ska sna gå till tvn igen för snook videon kommer spelas igen om 5 minuter ! hehehe
Så om ni vill se snook så tryck på Ztv några minuter i varje heltimme !


snoook   <--- en pytte liten bild på snookarna ur videon inga problem <3 as sööta och sjukt bra video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0