Sminkmodet i vår.


Jag läste just på www.elle.se om hur de har pratat med Chaneles brandmanager Sara Wictorsson om de hetaste sminktrenderna i vår och jag vart glad att jag hade rätt så bra koll på det hon sa.

Som alla vet är metall en av vårens största trend och nu ska modefärgen även fästas i ansiktet för att få den snyggaste stilen.
Silver är det hetaste men guld går också fint.
Det är också så att man kan haka på det Kero har gjort och målat naglarna i en metallik färg (i like).

Ljusa pasteler är något som funkar på naglarna och i sminkväskan likt att de är snyggt som färg på klänningen eller väskan.

Markerade ögon är hett i år  och det gör du snyggast med en svart kajal.


Sminkmodet i v?r.


Jag har sett mkt natuligt smink på catwalken men jag tror att de är de markerade ögonen som styr våren men att man gärna kan blanda och trixa med olika kontraster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0