Sofies söta outfit .


Nu är den sista skolveckan innan påsklovet igång och alla elever och lärare längtar så efter lov och påskägg.


För nån vecka sedan så såg jag hur min vän Sofie bar väldens snuggaste jacka och jag kände att det var något jag skulle skriva om.
Men hade tyvär inte så mkt tid att skriva då, så det blir att skriva av för mig nu istället.

Hennes snygga marinblå jacka hade hon lånat av en kompis (borde vara en kompis med bra smak), hon viste inte var den va köpt.
Jackan hade guldknappar och den fick mig att tänka på sjömansteama, som är extra hett på våren.
Någon sa till mej att de var omodernt med marinblått, det kanske stämmer men det är snyggt ändå tycker jag.

Sofies s?ta outfit .ara

Sofie ville inte va me på bild "/ synd !

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN ÄR INTE MARINBLÅ!!!
Svart faktiskt .. men jag trodde att marint alltid var inne på sommarn! :S

2007-03-26 @ 16:08:20
Postat av: Jytte

hehe sry..
då hade jag fel, hoppas de inte gjorde nått ?
Men de trodde jag också, asså att de alltid var inne på sommarn. Men man beöver ju inte vara inne i allt ^^

2007-03-26 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0