Storhandling.



Snart kommer mamma hem och vi ska åka iväg och storhandla, bara jag och mamma.
Jag är kanske lite konstig men jag gillar att storhandla, asså jag älskar ju att handla kläder men gillar också att åka med mamma och handla mat, det är vad vi ska handla idag.

Man hoppas ju alltid på att man hittar några bra hudvårdsprodukter, de är ju nämligen biligare på mataffärer.

Men det är så himmla segt att gå runt där, men vill bara åka hem så snabbt man hittade den där hudcreamen för halva priset.
Men nått ska ju straffet bli att man är så snål som man är så att man inte kan lägga på 10 lr 20 kr på den där creamen och handla den på typ en sminkaffär.

Men det blir nog kul ändå, att få umgås lite med mamma är ju inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0