Tidig morron och mässa.



Nu vaknas det tidigt hos mig igen, men den här gången är det inte fotbollen som ger mig en tidig morgon utan jag, Mamma  och vår granne ska till älvsjö och kolla på trädgårdsmässa.

Det kanske låter trist, men det blir säkert jätte kul ändå.
Jag är inte en sån som älskar blommor och att påta i trädgården, men jag hade inget annat kulit att göra denna lördagen så vaför inte gå på mässa? :)

Man kanske ser någon kändis där också, det gjorde jag föra gången jag var där (men då var jag en lite plutt).

Men nu måste det gås och sminkas lite..

Hoppas det bilr en kulig lördag för dig också!

Kommentarer
Postat av: memi

Tack! Jaa jag blev verkligen kär när jag såg den!

2007-03-31 @ 08:47:20
URL: http://memi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0