Topshop shopping i morron.


Vilken fint väder det har varit idag, det är så man blir glad.
Hoppas vädret håller sig så här bra tills i morron då jag och min klass ska in till stan.
Vi ska till riksdagen men sen s ska jag och några vänner och kolla in nya topshop! :D

Såklart har jag redan nu tittat in några godingar från deras sida, det här är det jag gillade mest.


dfhgsfhdfhgsfh
hjdjfdjdfhgsfh

I vår och sommar kommer jag sattsa på pastel färger och stora mönster och lite blommit också för de tycker jag är sötast och så fint.


fgdfhg gfjhgfj

Jag älskar vitt så en vitkofta och ett par vitta skjorts säger jag ju inte "nej" till.
Jag har nämligen bara svarta och trista koftor, jo visst är svart en stor modefärg i vår men jag gillar inte så mkt svart faktiskt.
 Så de svarta kläderna får Denise och Fison ta.  

Kommentarer
Postat av: petra

Fina kläder du hittat. =D
Hahaha du har ändrat din lilla besrivning. :D

2007-03-28 @ 16:58:35
Postat av: Denise (kero)

Hahah..gulliga käningar! =)
Det e lungt för mig, svart e trots allt min favo färg ;)

2007-03-29 @ 15:46:21
Postat av: Denise (kero)

Hahah..gulliga käningar! =)
Det e lungt för mig, svart e trots allt min favo färg ;)

2007-03-29 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0