Vårjackor.




Jag har lovat att skriva lite om jackor som man ska ha i vår här i min blog. 

I vår är det kavajjackor, kappor och skepparjackor som gäller.
Färgerna är blandade om man vill var lite vågad kan man ha metalik färg men också rött, marinblått funkar bra i vår.
Men om man vill köra på ett säkert kort som alltid håller ska du köpa en svart kavajjacka men jag skulle sattsa på en ljusare jacka (det går ju åt ljusare tider och då är det snygagre med något som inte bara är mörkt och trist).

jag är super glad att sjömansmodet är på väg att komma tillbaka, så slipper jag köpa en ny jacka i år. Jag har en marinblå jacka, men jag ska sy på guldknappar (de var Saras idee) så den ändrar sig lite sen föra våren.



jacka  <--- det här är en jätte fin guldaktig kappa från hm för 798kr.



De här jackorna är också från hm och kostar 398 kr och 498 kr.


kappajacka



jacka <---- Den här jackan är från hm och går på 298kr och är en riktigt snygg kortjacka.



jacka Den här kappan var min personliga favorit, snygg färg och underbar modell. Skönheten är från hm och kostar 598kr.


Jag var inne på www.laredoute.se och hittade de här jackorna.


jacka Det här en snygg skepparjacka som går på 789kr.


jackaDen här frescha jackan kostar 499kr.

Båda jackorna finns i andra söta färger.


Hoppas du hittade nått du gillar Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0