Väskor...




Väskor. väskor, jag älskar väskor ! Från små till stora och gula  till gråa.
I vår är det fortfarande stora väskor som gäller fast nu ska dom vara extremt stora !
Detso större desto bättre, borde vara din moto när du ska och shoppa väskor i vår.
Men det är fortfarande modernt med små part väskor, men bara på fest så den ska inte med på shoppingrundan.
Kero berättade för mig att röda accessoarer är ute och att de rosa har tagit färgens plats.
Men jag tycker att röda skärp, väska och naglar är så fint och jag tänker inte sluta använda min rödaväska för att den inte är mode just nu.


v?skav?skav?skav?skav?skav?ska


De här söta sommarväskorna är från Wedins och är inte så jätte dyra.
Blommit är det nya leopard i vår så sattsa gärna på någon blommig accessoar eller en fin blommig klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0