Grönt är skönt .


Nu är jag hemma från solingen.
Mina kinder fick lite färg och Denises näsa fick lite ur söta fräknar.


Idag blir det packning som gäller hemma hos mig, ska ju till Gotland imorron.

Jag älskar Gotland inte bara för att jag har varit där förut (1 gång som liten Jytte).
Gotland gillas för att jag har fått för mig att alla ungdomar på Gotland älskar Snookarna :D
Jag kanske har fel, men det är skönt att i alla fall tro att man hör hemma någon stanns.



Tittade som vanligt i aftonbladest Klick och fick se underbara klänningar.

Älskar grönt och färgen passar specielt på rödhåriga donnor, like my mamma <3


image516

Favoriten var klänning nr 3, älska den <3

Händer i helgen då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0