Jeans-shorts and Ny hårfärg


Nu har jag precis gjort en snabb hårfärgs-förvandling, nu är det lite mörkare i huvudet på mig, najs i think. 

För någon dag sedan fick jag der ovanligt olängtat barnbidrag och nu har jag kommit underfund med mig själv att jag inte behöver något nytt i mitt liv, förutom en bikini och puder, men det ska inhandlas senare. 

Så nu ska jag inte shoppa har jag bestämt, fast jag skulle ju vilja ha en vit bas-tee (men såna kan man ju köpa på hm för 49kr o så).

Men en annan sak som skulle behövas (oj det var lite grejer som behövdes i alla fall) är ett par jeans-shorts.
Det är ju såå fint ! I like !


Man ser överallt snygga kändisar i jeans-shorts.
Dom ska vara lite stora och vikkta nertill .

image567image568image569

asos.com


Lohan och Moss ser ut att gilla de snygga jeans-shortsen dom passar lika bra till vardags som till fest, matcha bara rätt accessoarer till kalaset.
En annan het kändis som ofta ofta syns i shorts är Kirsen Dunst .

image565image566


Nej, nu ska jag hoppa ner i sängen och sussa.
Imorron är det ju fredag och då blir det kortskol dag och sedan konfermations genrep . 
God natt allesammans <3  

Kommentarer
Postat av: petra

Vill också ha ett par jeans shorts -.-

2007-05-29 @ 10:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0