Kill-mode enligt Jytte .



Jag skivar ju mkt om mode för oss flickor men typ aldrig om kill-modet, de är ju inte snällt mot alla killar ! Fy Jytte.
Så nu tänkte jag skriva och vissa bilder på kläder som jag tycker är super snygga.

Tröjor, koftor, tees, skjortor och pike-tröjor är de snyggaste och färgen ska nu vara ljus (inge mörkt och trist).

image577


Jeansen ska itne vara för stora och raka är snyggast, så att de är större upp vid midian och går i hopp nere vid vristen.
Färgerna är ljus grått och ljus blått. Min jeans favorit färg är fortfarande mörka nästan svarta, så det har jag bestämt att de ska funka nu också.

image578



Vans är det som du ska ha på fötterna enligt mig.

image579


Glasögon är ett måste, i think ..
De snyggaste är pilotbillor, i alla fall på killar.
image580
Älskar de här brillorna <3 Åå såå snygga !

Allt är hittat på asos.com ....

Kommentarer
Postat av: petra

Jyttes drömmgrabb. (:

2007-05-29 @ 09:55:46
Postat av: Jytte

Hehe aa Petrus ;)

2007-05-31 @ 06:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0