Klänning nr 2 .



Ojojoj, det vart inte så mkt bloggande idag heller, fy Jytte !

Idag har jag sytt en ny klänning, den har vart dok mkt mkt finare än den första.
Jag vart så nöjd, så klänningen kommer bli morgondagens outfit :D


Lägger in bilder på klänningen, men är inte den bästa fotografen så ursäkta.
Fick många utskällingar om bildkvaliten sist, men hoppas de syns lite i alla fall.  

image519


Klänningen vart gul och lätt syd.

Jag har nu bestämt att jag ska döpa mina egna kläder efter olika snook låtar.
Denna klänning får heta  Rasmus sista vers för att det är favorit låten idag.

Nu måste jag gå och kolla i spegeln igen, ha de så bra <3

Kommentarer
Postat av: malin maja

Jätte fin Jytte!!! =D

2007-05-10 @ 21:01:28
Postat av: Jytte

Tackar Tackar Malin & Maja =)

2007-05-10 @ 21:09:09
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: petra

Den va skit fin jytte, : D

2007-05-11 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0