Konfa och solig dag .


Sitter här och fixar frillan, ska till kyrkan snart och dricka vin och äta kaka (blää så äcklig den är).
 igår var det konfermation och fika hemma hos mig.
Släkten, Isabella med familj och granne var här, party party !
Jag fick fullt med blommor och jätte fina smyken, och det bästa, mkt mkt pengar ! ^^ *glad Jytte*

I kyrkan var det fullt med gammla och unga släktingar som tittade på en *pinit*.
Jag fick jätte många skrattattaker i kyrkan men överlevde det.

image574

Konfa-gänget .


image575

Jag i världens snyggaste outfit och Malin och Maja, Tack så mkt för blomman och pengarna flickor.


image576

Läser kort som jag fick av The tvillingarna och Issy kom med, Tack Issy för pressenten och allt de andra !


Igår kv'll hade jag, Sandra, Lizzy och Issy en liten tjej-kväll med film och smink och hela köret. 

Måste gå nu ska vara i kykran snart, ha en bra dag och sola mkt <3  

Kommentarer
Postat av: petra

Vad fin bilden va på dej malin och maja :D

2007-05-29 @ 09:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0