Livet leker .


Kom precis hem från konfermations träningen, imorron gäller det !
Då blir jag guds barn och så vidare :D

Har också nu kollat vad jag fått i lön för att ha jobbat lite, ojojoj inte lite det var ! :D
Så nu har jag planerat in en shooping-dag, Onsdag ! Ledig från skolan och hela köret, perfekt !
Och så kanske man får lite money i konfa-present, hoppas hoppas !

Det behövs...

1.Skor, från dinsko, 180kr
2. Puder, hm 49kr
3. Bas tee, hm 98kr
4. Smyken, långt halsband och örhängen skulle va mumma.

5. Bikini om de hittas ... 
6. hud cream, hm 29kr (budget och bra)  
7. Bh, hm 98 kr
image570image571
image572image573

Men jag ska ändå försöka spara lite money :D

Det går bra nu, kompis de går bra nu <3 Allt går fint i livet just nu + lite till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0