Randigt och fotbollsskor.


Ursäkta att jag inte skrev nått igår, fick höra det av några så idag har jag fått tagit mig lite tid till bloggande.

Nu ska jag snart åka till Haninge och shoppa fotbollsskor med mamma och kanske pappa.
Hoppas pappa följer med, han kan man tjata lite extra på :D

Lite mode då...
Randigt var något som jag trodde hade dött ut lite, men nu är det hetare än aldrig för.
Det snyggaste är att blanda mönstret med andra heta mönster som prickit, blommit och rutigt.
 

image523

elle.se

Imorgon är det sista skoldagen och sen är det ett kort lov på två dagar + helg.
Kommer bli så skönt !

Nej, nu måste jag gå och fixa frillan och maken.

Kommentarer
Postat av: petra

Hon på bild tre har stora armbänd! :D snygging då :P

2007-05-16 @ 16:33:36
Postat av: Jytte

Hehe snyggt snyggt, större desto bättre säger jag.

2007-05-16 @ 17:14:20
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0