Solning idag .


Nu sitter jag här med sara och pratar hårfärg, vi har precis kommit hem från konfermationen och vi ska snart åka och sola oss lite färggladare.

Men först ska det ätas blodpudding :D mumsigt säger Jytte men inte Sara ! ^^

Idag på No-lektionen gjorde jag en ny snook-skylt. Inte för att skryta men den vart super duper fin ! :D
Får lägga in bilder på den .


image563

Jag älskar Beckhams outfit här, så vår fin !
Vit skjorta och sommar brun, mumma tkr vi tjejer .
Fin frilla också, extra stilpoäng för det Vickan !

Nej nu ska jag gå och sminka av oss lite . <3

Kommentarer
Postat av: Isabella.

Hoppas ni blir bruna å fina Hiho :D

2007-05-22 @ 17:30:18
Postat av: petra

ÄLSKA HÅRET ! :D

2007-05-29 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0